ПРО МЕНЕ

                                                    Педагогічний портрет
                            Волкової Наталії Павлівни,учителя основи здоровя
                                    ЗЗСО І-ІІ ступенів № 21,ВЦА міста Торецьк

           Вивчаючи педагогічні інновації, опановуючи сучасні технології, я розумію, що все це – лише засоби, головне ж для успішного уроку – духовне спілкування учителя й учнів. Запалити в дитині вогник цікавості, роздмухати багаття жаги до знань – найголовніша місія вчителя. Та все ж таки я переконана, що не знання мають бути на першому місці. Від учителя дітям треба любові. Так, саме любові, яка дає відчуття спокою і захищеності, віри у власні сили і бажання йти вперед, любові, яка окрилює і надихає.
        Вчитель – важливе і хвилююче слово у житті кожної дитини. Адже він є наставником, помічником, другом, творчим партнером. Вчитель допомагає дитині пізнавати багатогранний світ, кладучи до її серця часточку своєї душі і збагачує її життя власним досвідом.
        Саме такі принципи і якості вчителя я наслідую у своїй педагогічній практиці. Я працюю вчителем основи здоровя не так давно, упродовж 5-ти років. Моя перевага як вчителя в тому, що урок основи здоров’я відкриває перед учнями аспекти з різних сфер життя, поєднуючи знання з мого предмету з географією, історією, країнознавством, музикою та інших.
        Навчаючи у різних класах, використовую різні методи і форми роботи згідно вікової категорії учнів та їх навчальних можливостей, але головним завжди у процесі навчання для мене є створення ситуації довіри, в котрій кожен учень зможе розкрити свої творчі здібності, реалізувати себе, залучення учнів до пошукової роботи, створення проектів, заохочення учнів до отримання нових знань. Адже найвище мистецтво вчителя – розбудити радість у творчості та знаннях.
          Працюючи у  5 класі, найчастіше використовую ігри, адже вони найефективніше забезпечують емоційний комфорт, запалюють вогник допитливості та зацікавлення до предмета. Граючись, діти вчаться вирішувати поставлені перед ними проблемні завдання, узагальнювати, мислити креативно.
           В середніх класах залучаю учнів до використання інформаційно-комунікативних засобів у пошуковій роботі та створенні власних комп`ютерних презентацій , що сприяє розширенню пракчних навичок та формування самостійності. Також приділяю увагу роботі в групах, в парах для автоматизації умінь та навичок. Зі своєї практики бачу, що дітям подобаються нестандартні уроки: урок-гра, уроки -подорожі, уроки-змагання. Коротенькі вікторини та змагання проводжу на різних етапах уроку. Такий вид діяльності згуртовує колектив і заставляє навіть найлінивішого учня працювати, щоб не підвести команду.
         Я люблю своїх дітей – незалежно від того, як вони вчаться. Намагаюсь прищепити їм паростки свого оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає, потрібно лише йти до мети.
       Власне, усе, що я роблю в школі, – це ділюся зі своїми учнями тим, що знаю, у що вірю і що люблю.
        У своїй педагогічній діяльності керуюсь правилом: «Вчитель живе до тих пір, поки він вчиться, як тільки він перестає вчитись, в ньому помирає учитель». Тому розуміючи виклики, які кидає нам сьогодення, намагаюся опановувати нові технології навчання, шукати і підбирати оптимальні форми та методи для реалізації основних цілей вивчення основи здоровя у сучасному суспільстві.












Комментариев нет:

Отправить комментарий